2013. január 22., kedd

Egyszer minden megtalálja a helyét

Hangulat:  Artist Against Bullying - True Colors




Sok-sok évvel ezelőtt elhatároztam, hogy hímezni fogok. Be is szereztem egy csomó fonalat, néhány terítőnek valót, és neki láttam. És nem ment. El is ment tőle a kedvem. A mai napig nem értem miért nem sikerült, de nem volt szép, nem volt egyenletes. Valószínűleg túl hamar feladtam.




Szegény hímző fonalak azóta hánykolódtak dobozról dobozra, polcról polcra, voltak ládában, de még az ágynemű tartóba is száműztem őket, mert máshol nem volt helyük.
Most viszont elővettem őket. Szereztem egy apró horgolótűt (1-es), és ez lett a végeredmény.




Aszimmetrikusak, persze hiszen az én kezeim közül kerültek ki. Mivel van még alapanyag, ezért jön majd folytatás!


A lilának a láncrészébe is csempésztem egy kis horgolást :)







A horgolt virág mintája innen. Bár én "önfejűsködtem" :D

A bögre Czifra Anita keramikus munkája.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése