2013. január 29., kedd

Életfa

Ez most egy különleges bejegyzés, ami nem ékszerről szól :D




Mikor 5 éve beköltöztünk a nulláról indultunk. Egy-két bútort leszámítva semmink se volt, így a berendezésnél inkább az ár volt a szempont. Aztán persze hamar kinőttem a kis komódot, amit vettünk. De tavaly nyáron végre összejött a pénz egy régi álmomra, a hatalmas tolóajtós gardrób szekrényre. Jó móka volt hazajuttatni (mikor kiderült, hogy két hét alatt hozzák haza, kerítettünk egy jó barátot, aki tetőcsomagtartón haza egyensúlyozta nekünk, cserébe megkapta a komódomat). Éjszakába nyúlóan szereltük, és még másnapra is maradt munka, de végre elfértem.





Igen ám, de teljesen át kellett rendezni a hálószobát, és az ágyunkkal szemben keletkezett egy hatalmas, üres falfelület. Egy kis képet és egy mandalát kiraktam, de nem volt az igazi. Rengeteget gondolkoztam, mi legyen vele, de igazán jó ötlet nem jutott az eszembe.

Ez az a bizonyos üres fal. A mandala még fent van, a képet már levettük. Persze látszik a helye :P


Aztán egy logó tervezésekor beugrott ez a motívum. Imádom a fákat, imádom a tekergő indákat, és van egy ősi szimbólum, amiben ez a kettő egyesül, az életfa. A motívumról bővebben itt olvashattok. Eldőlt.

A falfestésről annyit tudok, amennyit a lakásfestésünkkor megtanultam, szóval szinte semmi. Kellet a bátorság ahhoz, hogy csak úgy neki essek egy egész falnak. De összeszedtem magam. Minél olcsóbban akartuk kihozni, szóval elzarándokoltunk egy barkácsboltba, vettünk egy meleg árnyalatú barna festéket, az eszközök megvoltak itthon, szóval kb. 4000 Ft-ot költöttünk.

Kimértünk néhány pontot, készítettem egy vázlatot, melytől persze eltértem, és kézzel felrajzoltam a mintát.



Aztán kifestettem. Egy hétvége volt az egész. A férjem végig fotózott, bár lakásunknak ez a legkevésbé fotogén része, ezért nézzétek el a minőséget.




Első nap itt adtam fel :)


Imádom ezt a fát. Persze nem tökéletes, hiszen nem vagyok profi festő, de én csináltam, ezért a hibáit is imádom :) . Jó látni minden reggel, jó előtte üldögélni, relaxálni. Saját kis fám van itt a panel rengetegben.



Az ágyat nem tudtok arrébb tolni, ezért az alját vicces volt festeni
Az utolsó indák is fent vannak

Így néz ki az ágyunkból nézve


A "gyökér" rész


A barna festékből még maradt, szóval keresem a következő "áldozatot" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése