2013. január 15., kedd

Rózsaszín-ezüst szett

Hangulat: U2 - Beautiful Day



Kint minden szürke, borús, esős. Igazán tökéletes nap a tervezésre. És van is mit tervezni. Szerencsés vagyok. Rengeteg új és régi feladat vár rám, rengeteg "megalkotásra váró" ékszer. Neki kezdtem a megrendeléseknek. Ez az első a sorban.








Két szempontból is érdekes. Először is azért mert a gyöngyöt a megrendelő hozta. Ritkán találkozok ennyire határozott elképzelésű emberrel, de nem bánom. Így igazán olyan ékszer született, amely minden szempontból megfelel az elvárásoknak.







A másik szempont inkább technikai. Mivel nem akartam ragasztani, szerintem ebben az esetben nem is lehet, így ki kellett találnom valamilyen megoldást. Végül a gyűrűt és a fülbevalót filccel rögzítettem az alapra, és az eredménnyel elégedett vagyok. Szeretek kitalálni új megoldásokat, amelyektől hordhatóbbak, strapabíróbak lesznek az ékszereim, ezzel is jobban kielégítve a vásárlók igényeit.




Született egy új minta is, mely nagyon hasonlít a korábbi kis korongjaimra, mégis más. És már fejlesztem is tovább :D




Lassan körvonalazódik ez az év, születnek az új tervek, új ékszerek és jönne az új lehetőségek, melyek egyelőre kicsit félelmetesek, de izgalmasak. Szerencsés ember vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése