2014. június 19., csütörtök

Nagyinégyzetes babapléd

Ez most nem ékszer, remélem nem gond! :)



Elkészült az első nagyobb lélegzetű horgolásos munkám. Nagyon sokat gondolkodtam, milyen legyen az első babaplédem, milyen legyen az a pléd, ami a kezdetektől fogva ott lesz a gyermekemmel. Végül emellett a nagyinégyzetes minta mellett döntöttem. Összesen 36 db négyzetet horgoltam, melyeket hosszas tanakodás után egyszerűen összeöltöttem, majd a szélét az alapmintával horgoltam körbe. Végső mérete 70x100 cm lett.





Nagyon puha, szellős, mégis meleg pléd lett, aminek a hátoldalát lehet befedem pamuttal, ha eljön a tél. De nyáron szerintem ez bőven elég lesz. (azért készül már egy vastagabb pléd is :) )




A maradék fonalból készült egy kis állatka, mely a férjemmel egyetértésben a Füles Izé nevet kapta.
Ez is puha, nincs keményre tömve, a későbbiekben rágcsálható is :) És végre kipróbáltam a tuniszi horgolást is. :)




Hamarosan mindkettő megismerkedik kis gazdájukkal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése